sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

sorry...

moi! en oo kerenny kirjottelemaan blogiini koulukiireitten ja nettiongelmien takia. sain mun puhelimeen onneksi netin, joten voin kirjoitella vähän. tai ainakin yrittää. isoja kirjaimia ei jostain syystä tule, mutta toivottavasti se ei haittaa ;)
mun kaveri tuli meille viikonlopuksi ja tehtiin aika paljon kaikkea kiva perjantaina me chillailtiin yms.. 
lauantaina käytiin ostoksilla. me molemmat ostettiin svetarit joissa lukee "geek". olin jo pitkään himoinno sellasta. mutta en  ees ajatellu että voisin ostaa sen koska topshopin hinta on 38e. me bongattiin ne  svetarit jonkun kaupan ikkunasta ja  juostiin heti kauppaan kokeilemaan niitä. illemmalla me katottiin leffaa ja ennen sitä juhlittiin pikkuveljeni synttäreitä. myöhemmin mentiin ulos pelaamaan jalkapalloa ja sählyä. 
tänään minä ja mun kaveri oltiin koiran kanssa ulkona, käytiin itiksessa ja katottiin leffaa.
hulluilta päiviltä mulle tarttu mukaan kippotekekin (en oo varma kirjotetaanko noin) kuivashampoo.
ps. saatte kuvaa svetarista myöhemmin. :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti